2010. június 17., csütörtök

GEARMAG INFO: Balaton Bike Fest 2010



Bringás körökben előkelő helyet foglal el a tavaly indult Balaton Bike Fest, melyre 2010-ben június 9-13. között került sor. Itt mindenki megtalálhatja a számára érdekes programot, akár nézelődésről, akár bringatúráról, akár versenyről van szó. Magam részéről a Balaton Maraton volt a fő célpont.

A kellemest az érdekessel összekapcsolva fejkamerával indultam a versenyen, de természetesen más rendezvényeken is készítettem felvételeket. Sajnos a technika ördöge kifogott rajtam: a 10. km táján a – már kotyogó és csereérett – pedálom felmondta a szolgálatot, levágta magát a menetről, és feladni kényszerültem a versenyt. Visszagurultam Hidegkútra, majd onnét Balatonfüredre. A középtávos reményeket, és ezzel együtt a táv érdekesebb részeinek kamerázását is kénytelen voltam feladni.

A rajttól az esetig, illetve utána a visszaút során készített felvételeket viszont fel fogom tenni remélve, hogy minél többen megtaláljátok rajta magatokat! Addig is türelmeteket kérem!

Szabó Máté ’Légipék’

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése